torsdag 20. august 2009

Flørt


I dag har vi vært i Halden og feiret bursdagen til vår gode venninne Anette. Hos Anette og familien bor labradoren Selma som gutta har hilst på før. Selma var veldig fascinert av ørene til Ymer.


Selma slapper av under epletrærne...


...imens Deno rusler på en oppdagelsestur i den flotte hagen.


Vi sørget så klart også for å lage noen eksklusive designvalper av rasen labrador crested. Disse vil bli solgt på finn.no for 18.000,- utover høsten. Helsesjekker trenger vi ikke for vi ser jo at foreldrene er friske. Eventuelle puffer selges rimeligere. Supre familiehunder og vil nok egne seg for kongelige. Send mail for ytterligere opplysninger.


Vi klemmer vi!!!


Bailey på sjekker'n...


"Skal jeg hviske deg noe?"


Ymersen og Selma.


Merk linselusen i høyre bildekant...


3 hanner og ei tispe ja... Neste kull blir forhåpentligvis meksikanske nakenlabradorer.

2 kommentarer:

  1. Jeg skjønner ikke at det går an å selge sånne hvalper. De må jo bli de reneste monstre?....

    18.000.-? Får dere aldri... Selv foretrekker jeg rene labbiser og de derre crested-greiene skjønner jeg ingenting av. Makan!

    Men de hadde det kuult da, under epletrærne.

    SvarSlett
  2. Til anonym: Den her var kanskje litt intern og full av ironi. ;-) Se på finn.no så skjønner du hva jeg mener. :-) Det finnes faktisk folk som mener det jeg skriver over *skremmende* og 18000 og mer får de glatt fordi folk er dumme nok til å betale. Jeg er imot blandingsavl for å si det sånn. :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! *voooof*