mandag 23. mars 2009

Gutta og kompisene i Halden 23.3.09

Etter en liten tur til Vispen syntes gutta det var på tide med noe selskap. De savnet sine nye kompiser fra Halden, så vi kjørte ut til Rød Herregård.


Da vi kom til parken var det ingen av kompisene til gutta der. Men så? "Synes jeg hører noen," sier Deno.


"Ja!!! Det er jo kompisene våre som kommer!"

"Vi løper dem i møte."
Rambo og Bailey husket hverandre igjen.

"Se! Nå har du lånt ørene mine!" mener Bailey.

"Hysj! - Jeg synes jeg hører det trampe!"


Det er jo Diesel som kommer travende.


Søte Selma kom også en tur.


"Se! Vi leker sammen!"

Ikke alle tar svingen like lett i full fart...
Lang lang rekke....
"Skal vi lekesloss Rambo?"

"Du kan jeg lekesloss med når Rambo er opptatt av andre ting."
"Bare pass deg, egentlig er jeg kjempefarlig!" mener Bailey...
"Åhhh!! Klø LITT mer til venstre der er du snill", mumlet Diesel...
Noen lekte med pinner....
...og noen ble veeeldig slitne.
Bailey fanget vårens første solstråler på naken kropp. En herlig tur med en herlig gjeng!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! *voooof*