tirsdag 22. september 2009

Gratulerer med dagen Ymer!

I dag har jeg bursdag, jeg har blitt hele 5 år! Dagen begynte med litt kosing med pappa hjemme på sofaen. Siden det er bursdagen min fikk jeg bestemme hva vi skulle gjøre og jeg sa at en tur på Vispen var noe jeg hadde satt veldig pris på. Så vi pakket oss inn i bilen og dro.
Her har jeg og lillebror Bailey funnet noe interessant å snuse på på stranden. Mulig matrester fra siste grilltur hit eller kanskje en løpetispe?

Det blåste liten storm i dag og storebrod Deno syntes det var litt surt så han ble sittende inne i jakka til mamma etter å ha løpt noen runder. Har jeg forresten nevnt at Deno løper som en gyngehest?
Etter litt løping og gresstygging syntes matmor og matfar at jeg så ut som en liten gris og ville så klart ta bilde... Sikkel over hele snuta og gress i munnviken. Lækkert. Jeg gremmes...

Når jeg kom hjem fikk jeg en stor skål med pølser med så klart 5 lys på.

"Kan jeg få spise nå mamma?" *lyden av sikkel som drypper på gulvet*

Pølser!!! Etter pølsemåltidet fikk jeg et margbein med baconpostei og griseører. Nå skal jeg slappe av på sofaen resten av kvelden. Jeg vil sende en hilsen til mine søstre og brødre og gratulere dem så mye med dagen - Freke, Tor, Embla, Freja, Kybele og Menja. En stor snutenuss og en VOOOF til min 2-bente svenske familie.

1 kommentar:

  1. Ett stort svensk grattis till födelsedagsbarnet Ymer! :) Han ser ut att ha haft en härlig födelsedag med både en mysig tur till stranden och sen en massa godsaker...härligt!
    Ge Ymer en stor puss från hans tidigare familj och kram till er alla från Lisbeth och fullibusgänget.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! *voooof*