mandag 6. juli 2009

Ymer, Samson, Guro & en kanin

Ymer og jeg tok turen til Guro og Tormod i ettermiddag for å sosialisere litt på pelset hund og kanin. (!!!) Ymer og Samson (G. & T.'s curlycoated retriever) begynner å finne tonen etter et par møter nå. Først var Ymer redd og spratt unna, men Samson er kjempeflink og lar Ymer være i fred og komme i sitt eget tempo. I dag gikk de på tur sammen i bånd, og så slapp vi de løse sammen i hundegården sammen med oss 2-beinte. Gikk bra! Ymer er ikke mer redd, bare litt usikker. Etter et par møter til har jeg stor tro på at dette skal gå helt bra. Deno og Bailey var hjemme med Teddymannen i dag så Ymer skulle kunne konsentrere seg helt om Samson og slippe å "passe på" gutta.


"Se så pent vi sitter! Se på meg mamma!"
Så fant Guro ut at det å sosialisere på kanin var en god idè. Jeg fraskrev meg ethvert ansvar for kaninens helse på flekken, :-) men Guro mente på at dette gikk bra.
Noe det så klart gjorde! Fikk ikke tatt bilde akkurat i det Ymer nusset kaninen (tregt mobilkamera) men han snuste pent og rolig.

"Er dette en rar puff?"

Guro, Ymer og kaninpuffen.


Guro, Ymer, kaninpuffen og Tormods finger. :-)


Hu mor er en smule bekymret for at Ymer skal få en plutselig trang til å prøve kanintartar... Men det kunne ikke gått bedre! Ymersen er så flink så!
Da vi kjørte hjem var hu mor innom Ultra for å kjøpe litt mat. Da jeg var inne så Ymer sitt snitt til å finne godisposen, bryte den opp OG spise opp alt godtet!! Men det er en annen historie... *ler*

1 kommentar:

  1. Klart lille H(!)ymersen er flink!!!

    og det er bare å komme igjen!! for det er god trening for Samson og Mina også:D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! *voooof*